CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

welcome!!

Dari Abu Hurairah r.a…Nabi s.a.w. sabdanya: "Sesiapa yang mengajak ke jalan mengerjakan sesuatu amal yang baik, adalah baginya pahala sebanyak pahala orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun pahala itu dari pahala-pahala mereka, dan (sebaliknya) sesiapa yang mengajak kejalan mengerjakan sesuatu amal yang menyesatkan, adalah ia menanggung dosa sebanyak dosa orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun dosa itu dan dosa-dosa mereka." Petikan Daripada Kitab Fikhul Jihad Karangan Prof.Dr.Sheikh Yusuf Al-Qaradhawi

:)

ungunya cinta...merahnya lavenda...

sayang...sayang...aduh...sayang....


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Monday, August 23, 2010

redah hidup ni demi ALLAH...

dia dah nak pergi....

pergi mane?

pergi menyambung perjuanggannya di bumi para Nabi dan firaun...huhuhuhu...

touching sebenarnya....

maybe jugak dia akn bertemu zaujahnya disana...

sungguh jujur dari hati kecilku...memang tak sanggup tgk dia nikah...

memang ada doakan dia dapat yang jauh lebih baik dari aku....tapi bila aritu mimpi dia dah kawin walaupun tau mimpi tu datang dari mainan fikiran aku je....memang tak sanggup pun...

gila lAaAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...suka kat orang yang takde depan mata...


dimalam yang hening jam 12:40 pagi dengan angin kipas sepoi sepai bahasa ibarat hati ini sambil mendengar lagu yesterday dari muhsin ..... aku memberanikan diri menggerakkan jari jemariku menaip artikel kali ini...memang kena pun lirik lagu tu dengan diri ni...

waaa...tak bleh bla... kenapa la aku asyik fikir dia nak kawen...

even aku dah dapat jangka aku dengan dia takde jodoh...tapi if ALLAH menetapkan sebaliknya aku tersangat lah bersyukur..

ape pun aku yakin ALLAH akan beri yang terbaik untuk aku dunia dan akhirat...

amen...iALLAH...

masa aku tgh tapi ni aku tgk dia ada on9 di fb...

em...ada niat nak tegur tapi takde topik...the problem is dia memang tak ingat kat aku lagi...

yo la dia ada benda lagi besar nak ingat dari ingat kat aku...


blurp....ape aku cakap nih....

kemungkinan besar 60% la kira aku yakin dia akan suka kat aku balik if dtakdirkan kitaorang jumpa iALLAH...tapi 100% yakin dia takkan suka if dia dah kawen...iALLAH....

huhuhu memang tak bleh bla kan....

dah tau orang tu tak sesuai ...tak setaraf lagi nak ingat kat dia lagi...lagi mau suka...

apa nak buat meyh!!!! saya tak bleh suka orang lain macam saya suka dia...

kelakar gila bila keluarkan ayat nih...

huhuhuhu......memang gila pun suka kat dia...


bila saya fikir baik2 dan dalam2 kenapa saya bleh suka kat dia sangat2....

mungkin sebab saya jumpa dia kerana ALLAH and lost talian dengan dia kerana ALLAH.....
mungkin sebab saya nak jumpa dengan dia tu semuanya saya ingat kat ALLAH...

ya mJ...if dah tau jumpa dia kerana ALLAH mesti redha dengan semuanya....memang agak sukar tapi harus terima...

mula dari tarikh ni....lag 15 hari lagi dia nak ke.....bla bla aku pun tak tau dia nak kemana...
agak bertahun juga dia tak taip artikel kat blog...

lately aku baca dia punya komen kat fb ...... dia ni memang lurus bendul ...nak buat lawak tak jadi...honestly aku memang suak orang mcm ni sbb bleh gelakkan dia bila buat lawak tak jadi...
hahahaha....memang jahat./...
tapi bila baca status fb dia....memang baik la budak ni...
emm....
what ever....i really wish that i can jumpa dia before dia jumpa zaujah dia...

aku yakin sangat2 ALLAH akan beri aku yang terbaik dunia akhirat,....
dan aku mesti kuatkan semangat ...sebab if aku jumpa pun bukan bleh kawen dengan dia...
kenapa....hanya ALLAH yang lebih mengerti...
huhuhuhbu
=<



0 comments: