CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

welcome!!

Dari Abu Hurairah r.a…Nabi s.a.w. sabdanya: "Sesiapa yang mengajak ke jalan mengerjakan sesuatu amal yang baik, adalah baginya pahala sebanyak pahala orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun pahala itu dari pahala-pahala mereka, dan (sebaliknya) sesiapa yang mengajak kejalan mengerjakan sesuatu amal yang menyesatkan, adalah ia menanggung dosa sebanyak dosa orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun dosa itu dan dosa-dosa mereka." Petikan Daripada Kitab Fikhul Jihad Karangan Prof.Dr.Sheikh Yusuf Al-Qaradhawi

:)

ungunya cinta...merahnya lavenda...

sayang...sayang...aduh...sayang....


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Friday, September 11, 2009

ubat penawar hati.....


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


hati ini belum dimiliki...
kesakitan menantikan kebaagian ...
peritnya tak bertepi....
namun ....
aku pasti...
andai aku terus dijalan yang diredhainya...
pasti DIA menyambut cintaku suatu hari nanti....
hanya keanpunan darinya yang bakal membuatku bahagia.....
disaat aku dijemput pulang olehnya...
saat itulah aku bakal merasakan bahagia yang amat sangat dan tiada lagi tangisan yang sebelumnya menjadi peneman diri melainkan air mata kebahagiaan kembali ke pangkuannya....
amen.....

andaimya ada insan yang memahami hati ini...pasti dia menjadi penennagku disaat aku keresahan....
layak kah aku meluahkan rasah resah hati ini?
YA ALLAH KAU menggujiku untuk mengguatkanku bukan melemahkan...
bantulah aku menjadi muslimah yang terbaik....
amen.....


Peliharalah solat.tahjjudmu,zikirmu,dan pandangan mu daripada pandangan keji,hatimu dari nafsu dan tipu daya syaitan yang menyesatkan.kerana hati yang bersiah memudahkan turunnya rahmat Allah kepadamu. Tabahakan hati,kuatkan semangat. Moga terus thabat dijalan perjuangan ini. Selamat berjaya......


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

0 comments: